Понедельник, 24.04.2017, 10:31
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Віртуальна галерея

Категории раздела
Зовнішнє незалежне оцінювання [17]
Свята [22]
Конкурси [24]
Інформація [104]
Файли [6]
Національно-патріотичне виховання [42]
Шкільне життя [1]

Погода

Банери

  • Шкільне самоврядування ЕЗОШ №4 

    Організація свят у школі, шкільний Парламент, різноманітні акції, всі ці справи позитивно впливають на особистість учнів, створюються позитивні емоції у позаурочній діяльності, йде розвиток їх нахилів, спілкуючись один з одним, діти готуються до життя серед людей. Таким чином у школі створюється атмосфера соціальної захищеності, взаємодії, взаєморозуміння, творчої співпраці.

    Формування соціальної та комунікативної компетентностей, активної життєвої позиції, розвиток таких якостей особистості як управлінське мислення, інтуїція, організаторська імпровізація, здібність об’єктивно оцінювати себе та інших все це є самоврядуванням в школі.

     Метою якого є сприяння становлення особистості, яка розвивається сама, вихованню духовності,  моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури; набуття учнями школи соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу; формування колективу, розвиток творчості, залучення дітей до ведення здорового способу життя, соціалізація учнівського потенціалу, правове виховання. З 2013 року Президентом шкільного Парламенту є учениця 8 – А класу Назаренко Дар’я. Вона творча, завзята, компетентна дівчина. В школі працюють шість центрів розвитку особистості: навчально - пізнавальний, інформаційний, центр внутрішніх справ та порядку, трудовий санітарно – господарський, спорту та охорони здоров’я, центр культурного досугу та відродження . У всих центрах є поставлена мета та задачі. Всі члени парламенту підходять до своїх обов’язків добросовісно.

    Президент шкільного Парламенту

    Назаренко Дар’я8 – А клас
    Заступник ПрезидентаТрисецька Оксана8 – А клас
    Інформаційний центр

    Керівник: Мірошник Л.П.

    Голова: Кунчева Людмила

                  Богушенко Катерина

                  Поклад Валентина

                  Гордєйко Олександр

                  Фещенко Дар’я

    11 – А

    8 – А

    8 – А

    8 – А

    7 – А

    Центр спорту та охорони здоров’я

    Керівник: Нестеренко Л.П.

    Голова: Фіненко Олексій

                  Федоренко Микита

                  Демченко Катерина

                     Бехтєєв Ігор

                  Фатов Лев

                  

    11 – Б

    11 – Б

    7 – А

    7 – А

    9 – А

    Трудовий та санітарно-господарський центр

    Керівник: Без’язична О.П.

    Голова: Дубровіна Катерина

                  Шепелява Джанетта

                  Батіщева Юлія

                  Плєщенкова Дар’я 


    11 – Б

    7 – А

    7 – А

        8 – А 

    Центр внутрішніх справ  та порядку

    Керівник: Голованов Ю. В.

     Голова: Рябов Юрій

                   Безручко Микола

                   Добреля Данило

                Григор’єва Анастасія  

     

    11 – Б

    11 – Б

    11 – Б

    11 – А 
    Навчально – пізнавальний  центр

    Керівник: Сущенко В.М.

    Голова:  Варнакова Анастасія

                    Гаврищук Альона

                    Шевченко Каріна

                    Братіщева Аліна

                    

     10 – А

    10 – А

    10

    8 – А 

    Центр культурного досугу та відродження

    Керівник: Мечетна Л.В.

    Голова:   Черкашина Аліна

                    Сущенко Матвій

                    Долганова Аріна

                    Сполович Діана

                    

    8 – А 

    11

    11

    10

    Педагог – організатор протягом року один раз на місяць  проводить заняття з школи лідерів. Школу лідерів відвідують учні 6 – 11 класів.


    Метою організації школи лідерів є:

    Формування соціальної та комунікативної компетентностей, активної життєвої позиції, розвиток таких якостей особистості як управлінське мислення, інтуїція, організаторська імпровізація, здібність об’єктивно оцінювати себе та інших.


    Основні завдання:

    1.   Розвивати в учнів якості лідера.

    2.   Розвивати навички ведення дискусії, формувати вміння правильно відстоювати свою точку зору.

    3.   Розвивати загальну ерудицію, поглиблювати вміння аналізувати та знаходити правильне вирішення проблеми.

    4.   Пропагувати серед учнів основні норми культури поведінки та спілкування.

    Учні із задоволенням приходять на заняття, на яких за допомогою ігор, тренінгів вони розкривають свій творчий потенціал та розвивають лідерські здібності.

    Учнівське самоврядування в початковій школі


    12 кроків правил до лідера з організаторської роботи у класі:

     

    · Визначити мету та що необхідно зробити.

    · Визначити шляхи для найкращого досягнення мети.

    · Поділити весь обсяг роботи на частини.

    · Скласти план виконання.

    · Порадитись з фахівцями.

    · Підібрати помічників, виконавців.

    · Розподілити обов’язки.

    · Пояснити, що саме потрібно зробити.

    · Скоординувати роботу з іншими організаторами та організаціями.

    · Координувати хід роботи, вносити зміни за потребою.

    · Провести саму справу на найвищому рівні.

    · Проаналізувати роботу, підвести підсумки.

     

     

    Пам’ятка лідеру:

    ·  Починати день з улюбленою музикою.

    ·  Уникати неприємних вам людей.

    · Помічайте добро в людях.

    · Дисциплінуйте себе в заощадженні грошей. Це необхідно для    успіху.

    ·  Оцінюйте свій успіх за тим, як ви насолоджуєтесь спокоєм, здоров’ям, коханням.

    ·  Не кажіть, що маєте обмаль часу. У вас стільки годин на добу, скільки вам потрібно.

    ·  Не відкладайте втілення цікавої ідеї. Можливо, хтось інший щойно подумав про це.

       Успіх приходить до того, хто починає діяти.

    ·  Читайте уважно все те, на чому має стояти ваш підпис.

    ·  Пам’ятайте, що крупний шрифт дає, а рідкий забирає.

    ·  Не залишайте одну роботу, доки не знайшли іншої.

    ·  Вибирайте роботу, яка гідна вас. Не платіть за роботу, яка не закінчена.

    ·  Приходьте на роботу завчасно і затримуйтесь по закінченні робочого дня.

    ·  Ніколи не доїдайте останнього шматка.

    ·  Не жалійте себе. Тільки-но вас охопить це почуття, зробіть щось добре для знедоленого.


    Пам'ятка «Риси лідера»

     

    · Вольовий, здатний переборювати перепони на шляху домети;

    · наполегливий, вміє розумно ризикувати;

    · ініціативний, хоче працювати без дріб'язкової опіки;

    · психічно врівноважений;

    · добре пристосовується до нових умов і вимог;

    · самокритичний, тверезо оцінює не лише успіхи, а й невдачі;

    · вимогливий до себе та інших;

    · критичний, здатний бачити у привабливих ситуаціях слабкі боки;

    · надійний, тримає слово, на нього можна покластися;

    · витривалий, може працювати в умовах інтенсивних навантажень;

    · оптимістичний, ставиться до труднощів як до переборних перешкод;

    · здатний міняти стиль поведінки, може і вимагати, і підбадьорити.

     


    Єдина Країна

    Ми - українці!

    Проект "Енергоефективна школа"

    Проект "Вчимося жити разом"

    Наші сайти
  • Створюємо свії проекти
  • 4-А клас
  • Блоги та сайти учнів
  • Блоги та сайти учнів
  • Cайти вчителів школи
  • Портфоліо вчителів

  • Експрес-уроки

    Банери
    ”Національна ”Національна

    Свята
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Наші друзі
  • Національна бібліотека
  • ЕНВК №1
  • ЕЗОШ №2
  • ЕБГ "Гармонія"
  • ЕБЛ
  • ЕНВК №5
  • ЕЗОШ №7
  • ЗІІТ
  • ЕНМЦ
  • ЦОППМ
  • ЦДЮТ
  • ЗапоВики
  • Центр социальных служб СДМ

  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Наше опитування
    Там де народився - там і пригодився
    Всего ответов: 95

    Архів новин

    Copyright MyCorp © 2017Создать бесплатный сайт с uCoz