Четверг, 23.03.2017, 05:19
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Віртуальна галерея

Категории раздела
Зовнішнє незалежне оцінювання [17]
Свята [22]
Конкурси [24]
Інформація [104]
Файли [6]
Національно-патріотичне виховання [42]
Шкільне життя [1]

Погода

Банери

  • Програма і концепція розвитку школи

    Розділ 1. Проблемно-орієнтований аналіз стану школи

    Стан зовнішнього та внутрішнього середовища Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 відкрита у 1986 році.  Загальна площа приміщення школи  - 7283,2 м2.  Територія школи 2,1814 га. Школа розташованауІVмікрорайоні міста Енергодара. У найближчомуоточенні  знаходяться ЕНВК «ЗНЗ-МНВК», ЕНВК «Дитячий садок» № 9, ДНЗ № 12,13,  ЦДЮТ, медико-санітарна частина міста. У будівлі школи розташовано  чотири навчальних заклади:Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІст.№4, Енергодарський багатопрофільний ліцей, ЕНВК «ЗНЗ-МНВК» та НВК «ХНЕУ».

    Будівля школи – триповерхова, типова. Учні І-IV класів розміщені в окремому блоці на ІІ та ІІІ поверхах, ізольованому від приміщень для учнів інших вікових груп. У школі є два спортивних зали, спортивний майданчик, бібліотека, їдальня, майстерні, кабінет обслуговуючої праці, два кабінети інформатики, кабінети хімії, фізики, біології, захисту Вітчизни, хореографічний зал, актовий зал, 22 навчальних кабінети, медичний кабінет. Технічний  стан школи – задовільний.  У 2016-2017  навчальному році у школі навчається 500 учнів: 176 учнів (9 класів),
    2ступінь - 232 учня (12  класів),
    3 ступінь -  91 учнів (4 класи),

    12 класів – загальноосвітні, 9 класів ЗПР, 2 класи - РВ, 2 класи з поглибленим вивченням біології і математики та правознавства і української мови і літератури.

    Характеристика І ступеня школи

    Початкова школа представлена класами, в яких навчаються діти різних рівнів здібностей. Для неї як пріоритетна визначена не мета формування знань і умінь учнів, а мета розвитку особи школяра на основі провідної дія­льності: ефективний психічний розвиток формування здібностей моло­дшого школяра саморозвитку і самовихованню; соціалізація дитини; розвиток різних видів діяльності формування загальної культури і ерудиції дитини, підготовка до подальшої освіти.Для дітей цього ступеня, починаючи з 1 класу, введений курс «По­чаткова інформатика. Цікава логіка», який прищеплює  у  дітям початкові нави­чки інформаційної культури, знайомить із комп'ютерною писемністю.

    Характеристика II ступеня школи

    Основна увага на даному ступені навчання (5-9 класи) акцентується на створенні умов для формування у школярів пізнавальних інтересів. Справа в тому, що достатньо стійкий пізнавальний інтерес дозволяє школяреві на цьому етапі освіти визначити область наукових знань, у розмірі яких на старшому ступені повинно здійснитися його професійне самовизначення. Уже в цей період вводимо допрофесійну підготовку в 8-9 класах.

    Характеристика II Іступеня школи

    Третій ступінь навчання - учні 10-11 класів, які переводяться з другого ступеня навчання в результаті підтвердження свого бажання продовжувати навчання за певним напрямком та за результатами підсумкового оцінювання. Крім того, можливий додатковий набір учнів у ті чи інші класи з поглибле­ним вивченням предметів за 9 клас, або перехід учнів школи з одного про­філю навчання в інший, що здійснюється на безконкурсній основі на підставі письмової заяви батьків (осіб, які їх замінюють) відповідно до здібностей та інтересів учнів, рівня їх навчальних досягнень з даного предмета, з урахуванням рекомендацій учителів відповідних предметів та психологів закладу

    Усі класи навчаються у І зміну.Друга половина дня - работа груп продовженого дня, гуртків, факультативів,спортивних секцій, загальношкільні  та класні творчі справи.

    Середня  наповнюваність класів – 20 чоловік (за рахунок класів ЗПР та РВ). У школі працюють  62  учителя. Навчальний заклад працює за 5-ти та 6-тиденним робочим тижнем.

    Відомості про учнів.

    Динаміка чисельності учнів

    Кількість учнів та класів:

    Таблиця 1

    Таким чином, об’єктивною є динаміка відносно постійної  кількості учнів у  школі, але зменшення кількості класів.

    Школа створена у зв’язку зі змінами контингенту  учнів і запитами на освітні послуги  з боку соціуму та відображає результати осмислення педагогічним  колективом змісту шкільної освіти, визначенням нових стратегічних і тактичних напрямів розвитку школи   відповідно до   Програми розвитку системи освіти міста Енергодара на 2009-2015 роки та іншими нормативними актами в сфері освіти.

    Соціальний статус дітей,  які навчаються у школі

    таблиця 2

    Фізичний розвиток учнів

    За даними медичних оглядів учнів спостерігається збільшення учнів ІІІ та ІV груп здоров’я, а також збільшення кількості хворих дітей за усіма (окрім аномалії мови) видами захворювань:

    Розподіл учнів за групами здоров’я 

    таблиця 3

    Під час медичного огляду учнів виявлено:

    Таблиця 4

     

    Система управління школою

    Основним принципом управління школою відповідно до статуту є поєднання єдиноначальності та самоврядування.

    Адміністративне управління здійснює директор і його заступники.
    Головною функцією директора є координація зусиль усіх учасників освітнього процесу через Раду школи, педагогічну раду, методичну раду.
    Заступники директора здійснюють, насамперед, оперативне управління освітнім процесом, виконують мотиваційну, інформаційно-аналітичну, планово-прогностичну, організаційно-виконавчу, контрольно-регулювальну  і оціночно-результативну функції.

    Принципи управління

    - повага до індивідуальності і цінності кожного педагога і керівника;

    - підтримка відкритих стосунків і поваги працівників один до одного;

    - відповідальність за навчання і підвищення кваліфікації працівників;

     

    - забезпечення вільної творчої діяльності;
    - заохочення прийняття на себе відповідальності у складних ситуаціях;
    - правильне здійснення розстановки кадрів;
    - оцінка результатів діяльності педагогічних і керівних працівників з досягнення поставлених цілей.

     

     

    Єдина Країна

    Ми - українці!

    Проект "Енергоефективна школа"

    Проект "Вчимося жити разом"

    Наші сайти
  • Створюємо свії проекти
  • 4-А клас
  • Блоги та сайти учнів
  • Блоги та сайти учнів
  • Cайти вчителів школи
  • Портфоліо вчителів

  • Експрес-уроки

    Банери
    ”Національна ”Національна

    Свята
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Наші друзі
  • Національна бібліотека
  • ЕНВК №1
  • ЕЗОШ №2
  • ЕБГ "Гармонія"
  • ЕБЛ
  • ЕНВК №5
  • ЕЗОШ №7
  • ЗІІТ
  • ЕНМЦ
  • ЦОППМ
  • ЦДЮТ
  • ЗапоВики
  • Центр социальных служб СДМ

  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Наше опитування
    Там де народився - там і пригодився
    Всего ответов: 95

    Архів новин

    Copyright MyCorp © 2017Создать бесплатный сайт с uCoz