№ |
Назва матеріалів |
Хто представляє |
Для перегляду |
1 |
Тема семінару-практикуму:
Особистісно зорієнтоване навчання – шлях до розв’язування педагогічних проблем на уроках математики, фізики, інформатики.
Підготували члени ШМО вчителів математики, фізики, інформатики
Конспект уроку інформатики у 6 класі
|
Гущинська С.В., Шашликова А. І., вчителя математики,
Гринь І.В., вчитель фізики
Шкода А.В.,вчитель інформатики
|


|
2 |
Фото-звіт педагогічної діяльності вчителів початкових класів вікової норми "Навчаючи інших - навчаюся сам"
Урок 21 ст. "Моя країна - Україна " (урок природознавства в 1-Акл.)
|
Лаврьонова І.П., вчитель початкових класів, керівник м\о
Лаврьонова І.П., вчитель початкових класів
|


|
3 |
1.Методичні рекомендації по формуванню позитивної мотивації навчання на уроках словесності
2.Презентація «Знай і люби свій край» (Дрібна пластика)
3.Роль емоційних методів навчання( виступ на засіданні ШМО)
4.Приклади формування мотивації учнів до навчальної діяльності на уроках словесності
|
1.Чабанюк З.Р., вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії
2.Назарова Д.Г., вчитель української мови і літератури,спеціаліст вищої категорії
3.Кучеренко С.І., вчитель російської мови і літератури, спеціаліст вищої категорії
4.Гандзюк Ж.М., вчитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії
|
1.
2.
3.
4.
|
4 |
1.Педагогічна рада «Інноваційний творчий пошук учителя як підґрунтя успішності учня в умовах особистісно-орієнтованого навчання»
2.Педагогічна рада «Творча взаємодія вчителя й учнів у реалізації позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках в класах вікової норми і класах корекції»
3.Семінар «Створення індивідуальних траєкторій розвитку для кожного учня з низьким та середнім рівнем розвитку»
4.Семінар «Як підготувати ефективний урок?»
5.Семінар «Самоаналіз уроку як невід’ємна складова педагогічної майстерності вчителя»
6.Семінар «Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з особливими освітніми проблемами в умовах впровадження Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Актуальні питання»
|
1.Поваліхіна Л.Х.,заступник директора з НВР
2.Поваліхіна Л.Х.,заступник директора з НВР
3.Поваліхіна Л.Х.,заступник директора з НВР
4.Поваліхіна Л.Х.,заступник директора з НВР
5.Поваліхіна Л.Х.,заступник директора з НВР
6.Поваліхіна Л.Х.,заступник директора з НВР
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
5 |
1.Урок в 8-А класі на тему: «Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів»
2.Сценарій виступу екологічної агітбригади.
|
Федько Л.Г. вчитель біології, спеціаліст
|
1
2
|
6 |
Узагальнені матеріали з методичної теми ШМО психологічної служби
|
1.Федько Л.Г., спеціаліст ІІ кат.
2. Литвиненко Г.В., спеціаліст
3.Капшай А.І., спеціаліст ІІ кат.
4.Лаврушина О.В., вчитель-логопед
5.Шумейко В.І., Психолог-профконсультант
6.Єфіменко К.Ю., Вчитель-логопед
|
 |
7 |
1.Роль особистості вчителя у формуванні позитивної мотивації учнів
2.Формування та розвиток мотивації до читання молодших школярів (з досвіду роботи)
3.«Виховна робота з дітьми з особливими освітніми потребами»
4.«Адаптація п’ятикласників через їх залучення у виховних заходах школи»
5.Рекомендації що до формування мотивації до навчання.
|
1.Без’язична О.П.,керівник ШМО вчителів естетичного напрямку
2.Волошина О.Л., бібліотекар
3.Плюхіна Н.О., педагог - організатор
4.Плюхіна Н.О., педагог - організатор
5.Ярмак С. В., вчитель образотворчого мистецтва
|
1
2
3
4
5
|
8 |
1.Позашкільний захід «Веснянки»
2.Урок біології «Запліднення. Ембріональний розвиток. Функції плаценти» - 9 клас
3.Урок біології «Значення рослин для існування життя на планеті Земля» - 6 клас
|
Смиковська Т.М., вчитель біології,спеціаліст вищої категорії
|
1
2
3
|
9 |
1.Презентація до педагогічної ради з теми: «Чому вчителі та керівники не хочуть працювати в режимі інноваційної діяльності»
2.Презентація до педагогічної ради з теми: «Як пов’язані між собою мотивація і професійна майстерність вчителя?»
3.Презентація до педагогічної ради з теми: «Роль професіоналізму вчителя у формуванні мотивації навчальної діяльності школяра та його особистості.»
|
Творча група вчителів ШМО історії та іноземної мови |
1
2
3
|
10 |
«Критеріальний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предмету фізична культура. Реалізація поточного оцінювання: форми, методи, прийоми роботи»
|
ШМО фізична культура . Вчителі фізичної культури |
 |
11 |
Психологічної компетентності вчителя, як один із факторів педагогічна майстерність. |
ШМО фізична культура . Вчителі фізичної культури |
 |
12 |
Творча лабораторія бібліотекаря (Презентація "7 чудес України", презентація "Галерея мистецьких творів Тараса Шевченка",презентація "Квіткова чарівниця Катерина Білокур" , ….)
|
Липська О.І. бібліотекар
|
 |
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|