Четверг, 26.04.2018, 06:55
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Віртуальна галерея

Категории раздела
Зовнішнє незалежне оцінювання [5]
Свята [22]
Конкурси [24]
Інформація [104]
Файли [6]
Національно-патріотичне виховання [42]
Шкільне життя [1]

Погода

Банери

  • Методична скарбничка

    Документи та матеріали
    Закон України про освіту
    Закон України про середню освіту
    Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих предметів

    Атестація педагогічних працівників

    Наказ МОН № 1135 Про внесення Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників

    Лист МОН, щодо атестації педагогічних працівників, які працюють не за фахом

    Типове положення про атестацію педагогічних працівників

    Програми


    Методичні рекомендації




    Поради класному керівнику. Взаємодія сім'ї та школи.

    Поради класному керівникові. Види батьківських зборів.



    * * *
    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

    * Вчитель може бути звільнений з роботи після грубого порушення дисципліни (фізичне насильство по відношенню до учня, приниження його гідності і т.п.).

    * Учень може бути виключений зі школи відповідно до Закону про освіту України.

    * Адміністрація школи може звернутися в правоохоронні органи, якщо батьки не несуть відповідальності за дитину(не забезпечують їй належного догляду, не стежать за її успішністю, регулярно не відвідують батьківські збори, не реагують на зауваження вчителя і адміністрації гімн школи, не забезпечують право дитини на освіту).

    * До учнів, які допустили залякування і знущання з однолітків, повинні бути прийняті дисциплінарні заходи, аж до виключення зі школи.


    * * *
    ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ВЧИТЕЛЯ І ВИХОВАТЕЛЯ 

    Вчитель, вихователь має право: 

    Брати участь в розробці і застосуванні методик виховання і навчання дітей за програмою «Обдаровані діти»... 

    Брати участь в організації і управлінні школою, висувати свою кандидатуру на будь-яку посаду. 

    Висловлювати (усно і письмово) в коректній формі без порушення правового простору учителя чи вихователя критичні зауваження про діяльність будь-якого працівника школи чи системи освіти.

    Звертатись індивідуально чи в складі групи осіб у вищі інстанції з заявами, пропозиціями, скаргами.

    Підвищувати кваліфікацію у вузах, аспірантурі і інших закладах, самостійно вибирати форми і методи своєї освітньої діяльності в рамках освітньої концепції.

    Вимагати у адміністрації школи створення умов для здійснення навчально-виховного процесу, отримання робочого місця, обладнаного відповідно до санітарно-гігієнічних норм і норм охорони праці, забезпеченої необхідною допомогою і іншими матеріалами.

    На захист людської гідності, якщо вона порушена з боку адміністрації, батьків учня або учня.

    На свободу совісті.

    Знати про заміну уроків наперед.

    На відгули за роботу у вихідні і святкові дні; кількість відгулів визначають директор школи і профспілковий комітет.

    Вихователь групи продовженого дня, що працює відповідно до встановленого графіка, має право поінформувати адміністрацію про порушення батьками договору, якщо батьки не приходять за дитиною в покладений час.

    Вчитель не має права не допускати учнів в аудиторію внаслідок відсутності спеціальної форми і з будь-якої іншої причини, але має право не допускати таких учнів до процесу продуктивної праці.

    Вчитель фізичної культури має право не допускати учнів до занять без спортивної форми (але учень, що забув форму, а також звільнений від занять, знаходиться в спортивному залі під наглядом вчителя).

    У делікатній формі висловлювати претензії до дитини.

    Вимагати від батьків створення нормальних умов для навчання дитини (робоче місце, режим дня).

    Вимагати від батьків відвідин батьківських зборів.

    На захист від невиправданого втручання батьків в круг професійних обов'язків вчителя.

    На захист професійної честі і гідності.

    На творчість, ініціативу в освоєнні освітніх і розвиваючих програм.

    Вимагати дотримання учнями Правил шкільного життя, пошани до традицій школи.

    Залучати учнів до ведення здорового способу життя.


    * * *

    Вчитель, вихователь зобов'язаний: 

    Поважати людську гідність всіх учасників освітнього процесу.

    Бути етичним прикладом для своїх учнів.

    Підвищувати свій професійний рівень.

    Поважати право дитини на власну думку і переконання.

    Підтримувати дисципліну методами, що виключають фізичне насильство, приниження і образу особи учня.

    Попереджати можливий травматизм дітей.

    Здійснювати чергування по школі відповідно до графіка чергування.

    Нести відповідальність за життя і здоров'я учнів на своєму уроці.

    Своєчасно виставляти оцінки в щоденник.

    Не виганяти учня з уроку, навіть якщо він порушує дисципліну.

    Не відпускати дитини зі школи під час занять без записки від батьків або без довідки медичної сестри.

    Оцінювати не особу і поведінку дитини, а її відповідь. Вчитель не має права ставити оцінку в журнал за поведінку учня на уроці.

    Порівнювати учня з самим собою, а не з іншим учнем.

    Знайти позитивні моменти навіть в незадовільній роботі учня.

    Не задавати домашнє завдання на канікулярний час, окрім читання художньої літератури.

    Не спізнюватися на урок.

    Тримати в порядку своє робоче місце, стежити за збереженням шкільного майна, вчасно повідомляти несправності у відповідні служби.

    Здавати в шкільну бібліотеку методичну і художню літературу, йдучи в чергову відпустку або звільняючись з даного місця роботи.

    Здавати в кінці навчального року заступникові директора з господарської частини ТЗН.

    Використовувати сучасні методики навчання.

    Нести покарання за нанесення збитку здоров'ю дитини.


    * * *

    КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ 

    Вчасно попереджати батьків про батьківські збори.

    Регулярно перевіряти щоденники (один раз на тиждень).

    Знаходитися зі своїми учнями під час шкільних заходів.

    Налагодити роботу учнівського самоврядування в класі.
    Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі 

    Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми.

      Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи.

      При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

    1. Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність. 

    2. Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.

    3. Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.

    4. Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.

    5. Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.

    6. Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.

    7. Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.

    8. Будьте привітними. 

    9. Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.

    10. Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.

    11. Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.

    12. Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.

    13. Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях гуртка, позакласних заходах, спільних походах.

      Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати дітей.
     



    Єдина Країна

    Ми - українці!

    Проект "Енергоефективна школа"

    Проект "Вчимося жити разом"

    Наші сайти
  • Створюємо свії проекти
  • 4-А клас
  • Блоги та сайти учнів
  • Блоги та сайти учнів
  • Cайти вчителів школи
  • Портфоліо вчителів

  • Експрес-уроки

    Банери
    ”Національна ”Національна

    Свята
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Наші друзі
  • Національна бібліотека
  • ЕНВК №1
  • ЕЗОШ №2
  • ЕБГ "Гармонія"
  • ЕБЛ
  • ЕНВК №5
  • ЕЗОШ №7
  • ЗІІТ
  • ЕНМЦ
  • ЦОППМ
  • ЦДЮТ
  • ЗапоВики
  • Центр социальных служб СДМ

  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Наше опитування
    Там де народився - там і пригодився
    Всего ответов: 100

    Архів новин

    Copyright MyCorp © 2018Создать бесплатный сайт с uCoz